Sprungit

Hej igen, nu har jag varit och sprungit, blev 6 km, på typ 34 min kanske? eller mer, kmr ej ihåg...
Skönt vare i alla fall, träffade Johanna och Odd på vägen tillbaka också och hade sedan sällskap med Odd resten av vägen hem.
väl hemma vare stretching sedan dusch och sedan datorn ^^ Måste snart gå och äta lite,, ska gå och lägga mig sen, så att jag är utvilad imorrn.
Laddar upp lite bilder, som jag har laddat upp från mobilen...

Vårt träd som står i trädgården, fiiint <3

Mee, efter springningen, lite lätt svettig xD

Vanlig dag i skola, detta för ngn vecka sedan, Jag och Johanna går planlöst omkring på mattelektionen och johanna fastnar i elli och Sofia ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0