Sol <3

Jag säger bara älska solen!
Idag var det stallet på förmiddagen, hoppclear round, jag stod på framhoppet och hjälpte alla, sedan hoppade jag själv, 80 cm,gick jättebra för mig, Karlo gick som en klocka ^^
Johanna hoppade också, felfritt för henne med, Odd också felfri. Var i alla fall kul och varmt, solen stekte på utan typ någon vind, men man blev lite solbränd i alla fall ^^

Sen så åt vi lite i stallet, sen åkte jag hem och låg ute i solen ett x antal timmar, har faktiskt fått lite färg, läste en hel bok och lyssnade på musik ett tag sen.
Ikväll blir det först stallet vid 4, US-möte, sedan hem till Kalle med Ida. Skoj ^^

Huset håller på att bli iordning ock¨å, tapeter, städat och snart blir jag av med pianot som står mitt i mitt rum ^^ det blir fint i alla fall.

Ska gå och hitta på ngt bättre nu, bye

 
Bara för att hästen var bäst idag så blir det en bild från när han var typ ny i stallet, snacka om att han har bygt lite muskler sen dess <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0