PMS-inlägg

Ok, nu tycker jag synd om mig själv, har fruktansvärd pms, så för er som inte orkar med när jag klagar på allt, sluta läsa.

Till en början, jag orkar inte med skolan, skolarbetet ok, men alla på skolan, inte ok. Alla är jobbiga, jag är trött på alla, har ingen som jag orkar med hela dagen, jag hittar fel på alla, visst egentligen ligger felet på mig, men ändå, jag saknar gymnasiet och att komma till en helt ny klass som det finns personer i som jag inte känner, för tillfället har jag skapligt stor lust att typ börja i skolan , jag vet inte, i typ kiruna, för att inte känna ngn....

Nr. 2 Jag hatar att höra saker om folk från ngn annan, då menar jag inte saker som skitsnack, t.ex, den är ihop med den, utan där det handlar om kompisar, bara så ni vet.

Nr. 3 Jag har ingen ork att träna fiol eller piano längre, vilket gör att det går sjukt dåligt på spelletkionerna

 Nr. 4 Mitt rum är fortfarande överbelamrat, inte bara av pianot, utan nu för tiden av också två fioler, två gitarrer och diverse småplock, det som kan tilläggas är att det kmr vara kvar ett tag och snart så bränner jag upp skiten, men jag vill inte klaga för mamma

Nr. 5 Jag har kommit på att det är helt onödigt att vara helt galen i Edward Cullen, då han INTE existerar, fast han är galet snygg.

Nr. 6 Jag hatar oärliga folk, jag är säkert också oärlig, men ändå, det bara flöt på bra att skriva det...

Nr. 7 Eftersom att ingen läser denna blogg, kmr väl ingen att se detta inlägg, men det känns skönt att ha skrivit ner det, mår mkt bättre nu, fast allting snurrar fortfarande i mitt lilla huvud, får väl avreagera mig på Linn och Karin, saknar Becca, Amanda och Ellen sjukt mkt, för att inte tala om alla andra människor som jag inte har träffat på typ...länge.

hejdå mig själv, eftersom att ingen läser detta...

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: sagan om ringen suuuuuuuuuuuuuuuuuuger :D

saknar dig med :D <<3

2009-05-02 @ 12:20:27
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0