Glad ^^

Hallå! ^^
Underabrt väder, underbar temperatur, underbart liv. "D
Igår var jag deprimerad och fick såklart mitt vanliga kvälls-PMS, men det gick snabbt över när jag kollade upp Lektions-DM i hoppning och såg att det avr den 24 maj, måste kolla med Maria m.m, om det finns en chans att jag kan åka ^^
Skulle vara grymt kul, i alla fall, so-prov idag, gick super, fast det var lite tråkigt, hade velat haft ett annat sort prov, med annrlunda frågor, hatar när man inte får skriva av sig allt man kan... "(

Har en jättebra vecka, snart ska jag ut och springa, blir nog ca 6 km idag, sedan ska jag göra ngt roligt och sedan sova imorrn stallet förmodligen, onsdag kammarorkester, torsdag hoppträning, fredag röd dag, vara med Tanya, lördag Ullared med Tanya och shoppa loss, på kvällen kanske grillparty hos Helge ??
Söndag slappa ^^

Underbart, längtar speciellt till lördag ^^
 Nae, nu måste jag göra mig iordning för min springrunda, underbart ^^
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0